Boliviafamilien

Boliviafamilien har fått ny profil.

Kanskje er det rettere å si at vi har fått en profil i det hele tatt, i Bolivias egne farger, med flotte bilder og et formspråk som forteller noe om hva og hvem de er. Det betyr også at de vil være gjenkjennelige
på papir, på web, Facebook og i blogg. Gjenkjennelige som ‘oss selv’, med et utseende de føler seg hjemme i.  

Boliviafamilien - Farger

”Dette må da ha kostet”

Prosjektet er probono og donert av byrået etter at fotograf Tord F. Paulsen var med på rundtur i Bolivia. Så jo da, håndlaget er profesjonelt, men bak banker hjertene.

Kort sagt er vi kjempefornøyde!

Boliviafamilien – Fonter
Boliviafamilien_phone_2000px
Boliviafamilien_brosjyre_front_2000px
bolivia_3-8-5
Boliviafamilien_brosjyre_2000px

Konkurransedyktig bærekraft

En helhetlig bærekraftstrategi gjør at din bedrift kan ta smarte valg til det beste for bedriften, de ansatte og samfunnet.

Vi hjelper deg å utvikle en bærekraftstrategi med gode, realistiske ­mål. Sammen finner vi ut hvordan dere kan lykkes med omstillingen, identifiserer suksesskriterier og utarbeider relevante løsninger. Strategien blir et verktøy til kraft og gjennomføring. Så er det er vår jobb å gjøre disse tankene og tiltakene om til forståelige og tydelige kommunikasjonskonsepter som motiverer til handling. Bærekraft som er meningsfull og lønnsom – for bedriften og verden.

Rapporteringen følger nordisk standard for bærekrafts­rapportering for små og mellomstore bedrifter, Nordic Sustainability Reporting Standard eller tilpasses ditt behov.

VÅR METODE

Vi skaper engasjerende og suksessrike merkevarer som samler styret, engasjerer ansatte og treffer kunden. Vi hjelper merkevaren din å vokse, å møte utfordringer og å møte fremtiden.

Vi ønsker å fremme produkter og tjenester som er bærekraftige og respektfulle for mennesker og miljø, og å jobbe med kunder som deler disse verdiene. Vi har en langsiktig visjon om å skape positive endringer i samfunnet og miljøet.

BLI en stor kunde hos et lite byrå

Det er mange fordeler med å bruke et lite reklamebyrå. Du og din merkevare får mye personlig oppmerksomhet. Vi jobber tett med deg og utvikler et godt forhold over tid.

Effektiv drift, større fokus, økt tillit og mer involvering fører til gode resultater.

VÅR MENING

Alle selskaper må ha et klart formål for å styre merkevaren i riktig retning. Identiteten former og anisasjonens kultur — internt og eksternt.

Hvordan du kommuniserer med målgruppene er avgjørende for å nå målene satt i strategien — og ikke minst velge flater hvor målgruppen er.

Lurer du på noe rundt bærekraft og merkevareutvikling, eller vil du bli litt bedre kjent med oss og hva vi kan tilby din bedrift?

Vi jobber for å skape suksess for våre kunder.

Lokalt næringliv

Bærekraft